Dnia 27 marca nastąpił finał konkursu pt.:,, Wielkanocne jajo- pisanki, kraszanki, jajka malowane”.
„Szczotka, pasta, kubek, ciepła woda-
tak się zaczyna wielka przygoda”
Dnia 27.03.2015r. dzieci z grupy IV wybrały się do gabinetu stomatologicznego ,,Dentica” państwa Aleksandry i Wojciecha Kot. Celem tej dydaktycznej wycieczki było przełamanie obaw przed wizytą u stomatologa oraz kształtowanie nawyków prozdrowotnych.
Wiosna i zbliżające się Święta Wielkanocne, to doskonała okazja do napisania listów do naszych znajomych z Marzycielskiej Poczty.
Multimedialne przedszkolaki z grupy IV udały się z wizytą do drukarni. Dzieci mogły zobaczyć profesjonalne maszyny poligraficzne.
W ramach Akcji " Cały Lubań czyta dzieciom" przedszkolaki z Przedszkola Miejskiego Nr 1 w Lubaniu wybrały się do Biblioteki Miejskiej w Lubaniu.
26 marca gościliśmy w naszym przedszkolu niezwykle miłych gości – grupę przedszkolaków z Zespołu Szkolno - Przedszkolnego w Pisarzowicach. Głównym celem naszego spotkania była integracja poprzez wspólną zabawę oraz przybliżenie dzieciom zwyczajów i tradycji związanych ze zbliżającymi się świętami wielkanocnymi.
Multimedialne przedszkolaki doskonale wiedzą, iż owoce to bogate źródło witamin i dlatego postanowiły przygotować zdrowy i odżywczy koktajl owocowy.
W piątek 20. 03. 2015 r. dzieci z Przedszkola Miejskiego Nr 1 w Lubaniu. Dzieci przybyły do przedszkola w dobrych nastrojach i pięknie przebrane w wiosenne kolory: żółte, zielone. czerwone i niebieskie, aby zaakcentować nadchodzącą porę roku WIOSNĘ.
Zapewniając dzieciom osiąganie sukcesów, radzenia sobie z trudnościami,
stwarzając wszystkim dzieciom szansę rozwoju na miarę ich możliwości nasi
nauczyciele stosują w pracy wiele nowatorskich metod. Jedną z nich jest Metoda Dobrego Startu Mart Bogdanowicz.
Metoda ta aktywizuje i usprawnia czynności analizatorów: wzrokowego, słuchowego i kinestetyczno - ruchowego. Kształci
prawidłową lateralizację, orientację w przestrzeni i w schemacie ciała. Koordynuje więc czynności wzrokowo - słuchowo -
ruchowe oraz usprawnia i harmonizuje wszystkie funkcje psychomotoryczne. Kształci ona zdolność rozumienia i operowania symbolami, ułatwia nawiązanie kontaktów społecznych, szczególnie dzieciom z różnymi dysfunkcjami.